Tenyits de color magenta per celebrar el Dia Mundial del Donant de Sang
Els edificis de Cort (Palma), Hospital de Manacor, Hospital d'Inca Hospital Can Misses (Eivissa), Hospital Mateu Orfila (Menorca), Hospital Son Espases i Son Llàtzer (Palma) il·lumninats al Dia Mundial del Donant de Sang.
Cort i els hospitals il·luminats amb color rosa/magenta durant el Dia Mundial del Donant de Sang. Una acció simbòlica per destacar l'importància de les donacions de sang i mostrar el suport i reconeixement als donants i a les persones que treballen incansablement per a facilitar aquest procés.
L'il·luminació dels edificis amb color rosa/magenta és una manera visible i impactant de generar consciència i fomentar la participació en les donacions de sang. També envía un missatge positiu i encoratjador als donants actuals i potencials, demostrant-los que la seva contribució és valorada i essencial per a salvar vides.
Brinda l'oportunitat de conscienciar i expressar l’agraïment als donants de sang, que realitzen una tasca vital per a la salut de la població.
